Marketing verzus celebrity

Ako to vidím ja.

Všetci sledujeme slávnych ľudí a pre mnohých z nás sú vzormi. Ale málokto z nás sa zamýšľa nad tým čo všetko sa skrýva v pozadí ich úspechu. Ja si myslím, že niektorým z nich ich život už nepatrí. Patrí ich biznisu. Patrí fanúšikom a to doslovne.

Celý ich deň je dopredu naplánovaný do posledného detailu. Je to ako film v ktorom herec stvárňuje postavu. A táto postava má určitú povahu a vlastnosti. Samozrejme, že všetko toto je dôsledne vybrané týmom odborníkov.

Každá veľká celebrita má veľký tým odborníkov a asistentov, ktorý neustále sledujú trendy v tom ktorom odvetví a analyzujú. Podľa výsledkov sa potom mení program celebrity.

Príklad: Všetci poznáme štyri americké speváčky, ktoré boli do určitej doby rovnaké ale v určitom momente sa zmenili. Prečo sa to stalo? Keby ostali nezmenené bolo by pre nich ťažké uspieť, pretože speváčok je veľa a oni sa museli odlíšiť. Každej bola vybraná určitá postava. Máme tu jednu rokovú rebelku, jednu extravagantnú a všetkého schopnú, ďalšia je milá a má rada deti a ta štvrtá je zo všetkého kúsok.

Takže takýmto spôsobom si rozdelili trh a hurá do veľkej hry. A od tohto momentu sa celý ich život musel podriadiť ich postave. Štýl obliekania, štýl vystupovania prosto každá činnosť sa musela prispôsobiť danej hereckej úlohe.

A toto všetko je marketing, do detailov prepracovaná stratégia, ktorá týmto celebritám zarába milióny. Svet vidí len to čo svetu ukážeme. A v online svete to platí dvoj násob. Je ťažké vymyslieť niečo nové a myslím, že to nie je ani potrebné. Všetky štyri speváčky spievajú, koncertujú v podstate majú jeden produkt a tým je hudba. Ale každej bol nájdený štýl, ktorému podriadili všetko ostatné.

 Vystríhajte sa chýb

Nezabúdajte, že doménu kupujete minimálne na jeden rok! Váš výber je dôležitý.

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *